Rude Awakening
Brittany feels alone after clashing with Yazan's parents. Kenny and Armando are finally reunited. Jenny meets Sumit's lawyer and learns the truth about his divorce. Tim moves to Colombia to win back Melyza. Distraught, Jihoon turns to his mom for help.