On a Stick!
The Kitchen crew puts tailgate foods on a stick! Jeff Mauro flips the script on a classic sandwich with his Philly Cheesesticks, Geoffrey Zakarian pours out a Real Beer Float and Sunny Anderson brings the perfect sweet heat with Buffalo Chicken Meatballs.