Stick to Your Ribs Recipes
The Kitchen turns summer's greatest comfort foods into hearty family meals. Sunny Anderson and Jeff Mauro team up for a classic combo, Katie Lee Biegel whips up a Southern Zucchini and Squash Gratin, and Alex Guarnaschelli cools down with Frozen Affogato.