Valerie's Hot Dish
Valerie Bertinelli's two best girlfriends, comedians Melissa Peterman and Nicole Sullivan, attempt to help her in the kitchen.
Valerie Bertinelli's two best girlfriends, comedians Melissa Peterman and Nicole Sullivan, join her in the kitchen and attempt to help Val cook delicious foods. Despite the struggle, it's all about fun, friendship and feeding the soul.