Frank Bruni
Ina Garten invites journalist Frank Bruni to the barn, where he shares his amazing life story and a killer Boulevardier cocktail to be served alongside Ina's Parmesan Thyme Crackers. Then, Ina treats Frank to a fool-proof Gruyere and Herb Omelet lesson.