Danny Meyer
Culinary entrepreneur Danny Meyer joins Ina Garten at the barn for conversation, Croissants and Smoked Salmon, and Vanilla Coffee Shakerato. They dish over the restaurant trade before Danny prepares his Orecchiette with Broccoli Rabe and Sausage.