Pekan Nanas
The former pineapple capital of Malaysia, Pekan Nanas' main crop is juicy, fragrant and doesn't burn the tongue. Jason Yeoh gets familiar with this sweet treat as well as noodles, meat rolls and the freshest fish grilled in banana leaves.