Balik Pulau
Known as the garden of Penang, Malaysia's Balik Pulau is an idyllic town of fresh seafood, spices and durians. Jason Yeoh indulges in shellfish, noodles and hilltop retreats to uncover why this area is a great place to empty the mind and fill the belly.