Stefan és Damon visszatérnek Mystic Fallsba Sybil kérésére, aki még mindig az ereklyét keresi. Bonnie visszatér Párizsból Enzo vérével, ami kíváncsivá teszi Caroline-t, hogy vajon ő is vámpírrá akar-e válni.