Amikor a gyermeke kerül Sybil tervének középpontjába, Caroline-nak drasztikus eszközökhöz kell nyúlnia, ha gondoskodni akar arról, hogy nem állnak a családja biztonságának útjába. Stefan az idővel versenyt futva megtesz mindent, hogy megmentse az ikreket.