Sybil bosszút áll Damonon azzal, hogy katatón állapotba sodorja. Caroline és Bonnie belépnek Damon elméjébe, és ismerős arcokkal találkoznak a múltból, majd rájönnek, hogy Damon sorsának kulcsa Stefan kezében van.