Az 1920-as évek buli halálos fordulatot vesz, amikor Damon és Stefan rájönnek, hogy szükségük lesz Matt, Jeremy és Bonnie segítségére, mert meg kell törniük egy varázslatot, ami végzetes lehet mindenki számára.