A Mystic Falls-i gyilkosságok egy 100 évvel azelőtti gyilkosságsorozatra emlékeztetik Damont. Visszaugrunk 1912-be, Damon ugyanis visszaemlékszik egy gyönyörű vámpírra, Sage-re.