A harmadik évad premierjében Elena 18. születésnapja jön. Ahogy megpróbál nyomokat keresni Stefan hollétével kapcsolatban, Damon igyekszik visszafogni őt, hogy nehogy olyat tegyen, ami felkelti Klaus figyelmét.