Igor elmeséli, hogy lefeküdt Sandrával, a szexuális kudarc érzését is említi. Marek emlékezteti, hogy hajlamos kritizálni másokat. Igor azt gondolja, Sandra mást szeret, de reménykedik egy újabb esélyben, hogy kielégítheti a nő erotikus szükségleteit.