Amnéziás dada
Egy amnéziás lány tanúja lesz az anyja és fivérei brutális meggyilkolásának. Amikor visszatér az emlékezete, rájön, hogy a gyilkos a saját apja.
Egy amnéziában szenvedő fiatal lány tanúja lesz az anyja és fivérei brutális meggyilkolásának. Amikor visszatér az emlékezete, rájön, hogy a gyilkos a saját apja, aki a nyomában van.