Túszdráma a kórházban (HBO)
A Utah állambeli Alta View kórházban 18 órás túszdráma veszi kezdetét a szülészeti osztályon. A fegyveres Richard Worthington végezni akar Dr. Gerrickkel, aki szerinte tönkretette az életét azzal, hogy sterilizálta a feleségét.