Janáék arra kérik Mareket, hogy közvetítsen a válásukban. Michal úgy véli, most már jobban megérti a Janával való konfliktusait. Mindkettejüknek fontos Jana első házasságából származó fia. Marek arra kéri őket, hogy még egyszer gondolják meg a dolgot.