Az elszabadult robot
Steve Urkel hőseink segítségét kéri, hogy fékezzenek meg egy robotot, aki a chicagói múzeumból szökött meg. Ráadásul feltűnik a Technomancer, aki az összes robotot irányítja. Sikerül-e elhárítani a robotok támadását és Urkel ballépéseit?