Elementáris, kedves Bozont!
Mikor Scooby és a csapat Londonban járnak, összefutnak a legendás sikító koponyákkal. Összefognak egy különc alakkal, aki Sherlock Holmesnak adja ki magát. Vagy ő lenne az igaz?