A sötét lovag éjszakája
Scooby és a banda Gotham Citybe mennek Alfred Pennyworth-höz, amikor egy veszélyes rejtélybe csöppennek. Alfredet elrabolta egy denevérember. Batman is nyomoz, de nem kér a kotnyeles kölykök segítségéből.