Iemosnak sikerül kiszabadulnia, és Gabiba szökik, ahol végre megtalálja Wirost. Eljött az idő, hogy visszaszerezzék Alba Longát, és helyreállítsák az igazságot. A mindenki által magára hagyott Amulius és Ilia az utolsó, döntő csatára készülnek.