Colin elmeséli, hogyan lett minden fronton kitűnő emberből elítélt. Brooke úgy véli, hogy Colin aggasztó viselkedésének oka, hogy teljesen tehetetlennek érzi magát, és figyelmezteti, hogy felelősséget kell vállalnia a tetteiért.