Stuart: Visszapörgetett élet (HBO)
Ismerd meg Stuart Shortert. Az alkohol és a heroin rabja. Élvezi a fájdalmat. Hajléktalan, téveszmés, késmániás, elmebeteg volt elítélt. De az élettörténete egyszerűen elképesztő.