Zsákoló lemmingek
A Grizzly és a lemmingek kedvenc csokikrémét gyártó cég versenyt hirdet, és a fődíj egy óriási üveg krém. Az nyer, aki sorozatban 10-szer kosarat tud dobni a bolt parkolójában. Kezdődhet a játék?