Vadkempingezés
A vadőr kunyhója fölötti végtelen marakodás során Grizzy és a lemmingek levegőbe röpítik a házikót. A törmelék között fura csomagot találnak: egy katonai sátrat túlélőfelszereléssel. Itt az idő felfedezni a vadkempingezés örömeit.