Lemminglegó
Szunyókálás előtt Grizzy elzárja a kaját a konyhaszekrénybe, nehogy a lemmingek megkaparintsák, és az összes szerszámot a szakadékba hajítja. A lemmingek azonban találnak egy láda építőkockát, amiből bármit megépíthetnek!