Jessa tanácsára Hannah azzal teszi érdekesebbé a sztoriját, hogy ajánlatot tesz a főnökének. Utána Adamhez vonul vissza, aki másképp látja a viszonyukat, mint Hannah. Eközben Marnie és Charlie mérlegelik a kapcsolatukat.