Amikor Penny és Leonard bejelentik, hogy összeköltöznek, Sheldon úgy dönt, hogy visszatér 2003-ba, ami egy sokkal egyszerűbb időszak volt, mielőtt bármelyikükkel találkozott volna. Eközben Howard és Raj zenekart alapít, hogy a képregényboltban játsszanak.