Leonard, Sheldon és Howard problémákba ütköznek, amikor szabadalmaztatni akarják végtelen tartósságú giroszkópjukat. Eközben Penny, Amy és Bernadette csajozási tanácsokat adnak Rajnak, akit Emily felkeresett a szakításuk után.