A srácok tudományos képességeinek próbát kell kiállniuk, amikor Leonard mexikói meglepetés-legénybúcsújára menet defektet kapnak. Eközben a lányok ráveszik Pennyt, hogy végre elmondja a családjának: titokban összeházasodott Leonarddel.