Sheldon senkinek sem árulja el, eddig miért nem említette soha Tamet, gyerekkori legjobb barátját, Leonard viszont a saját kezébe veszi a dolgokat. Bernadette és Penny vacsorázni viszik Raj menyasszonyát, Anut, hogy minden apró részletet megtudjanak róla.