Amikor két chicagói fizikus bebizonyítja Sheldon és Amy szuper-aszimmetria-elméletét, a házaspár nagyon boldog – egészen addig, amíg a tudósok meg nem próbálják kiütni Amyt a Nobel-díjra való jelölésből.