Penny és Bernadette San Diegóba megy egy gyógyszeripari kiállításra, ezért a gyerekek Howardra maradnak. Sheldon azonban talál egy könyvet, amely a gyerekekkel való kísérletezésről szól, és a srácok egész nap ezzel szórakoznak.