Sheldont és Leonardot meghívják egy konferenciára, hogy bemutassák a fizika területén elért közös eredményeiket, de Sheldon visszautasítja a meghívást. Penny közbelép, de ez csak még tovább mélyíti a két jóbarát közötti szakadékot.