A sorozat nyitóepizódjában Leonard és Sheldon megismerkednek Pennyvel, és Leonard azonnal érdeklődni kezd a lány iránt. Sheldon azonban úgy érzi, barátja egy álmot kerget, amely soha nem válhat valóra.