Miután Leonard énekelni hallja Pennyt, inkább hazudik, nehogy meg kelljen hallgatnia a fellépését. Sheldon még messzebbre megy egy bonyolultabb hazugsággal, ami nem létező unokatestvérének felbukkanásához vezet.