Disturbing Behavior
A frustrating new enemy pushes Damon over the brink, and he lashes out in a way that will have lasting consequences. Bonnie has a strange encounter that will affect everyone. Jeremy makes a brief but disturbing breakthrough with a ghostly visitor of his.