The End of the Affair
Stefan is reunited with a vampire he knew decades earlier. In a flashback to the 1920s, Stefan faces that shocking chapter from his wild past. Meanwhile, Tyler is concerned about Caroline back in Mystic Falls and turns to Sheriff Forbes for help.