Do Not Go Gentle
The 1920s Decade Dance takes a deadly turn when Damon and Stefan realize they need the help of Matt, Jeremy and Bonnie to undo a spell that could be devastating for everyone. Alaric finds an unexpected ally to guide him on his dangerous new path.