Storybook Pageant
At the Storybook Pageant, Berkeley, 4, has her routines down, but on the morning of the pageant, she wakes up sick. Alessondra, 9, rocks her '80s hair-do and long dress. Carley, 5, and her mom -- who is also her best friend -- strive for perfection.