Gold Coast Las Vegas
Las Vegas native showgirl-in-training Desiree is serious about claiming her hometown title. Kayla may only be three, but she has a pageant pro's stage presence. Kailia has performing in her blood, as her Vegas-performer parents groom her to be a star.