Hearts and Crowns
Maddy follows in her mom's glitz pageant footsteps and even competes in her mom's padded Dolly Parton outfit! Ten-year-old Queen teaches her mom the dos and don'ts of high glitz. Madison keeps her mom on her toes with her unpredictable behavior.