Hylton Victorian
Black Dog Salvage saves parts of an old Victorian-style farmhouse in Laurel Forks, VA. Mike and Robert learn how to hand-throw bricks at the Old Virginia Brick Company, and Tay transforms a busted up VW bus into a flatbed truck.