St. Mary's Rectory
The Black Dog crew salvages St. Mary's Church in Chillicothe, OH. Key items include cast-iron mantels, a large built-in cabinet and a stained-glass front doorway. At the shop, Tay and his dad make a truck from a Volkswagen bus.