Bowman House
Mike, Robert and the Black Dog crew salvage an early 1800s farmhouse in Mt. Jackson, VA. Key items include pocket doors, a primitive armoire and heart pine flooring. Grayson brings a new idea to Mike to make a bench from 3 chairs.