Unidentified Fluorescing Opal
The Misfits receive a tongue lashing from financier and mentor 'Opal' Joe Kalmar for not producing the amount of opal he's expecting. The Cheals are off to an excruciatingly slow start when their giant prospecting drill is crippled by a puddle of mud.