Instant Noodles
A road trip pays off for the Opal Lovers when they move their efforts to Diggers Gully, the claim where Dan grew up prospecting with his opal obsessed father. Taking a gamble on their Turners Rush claim doesn’t seem to be paying off for the Cheals.