Miner vs. Machine
Slim Pickings are suddenly a man down when Lee shocks Roger with an unexpected injury. Plagued yet again by machinery failure, the Blacklighters are forced to a grinding halt. The Misfits, Issy and Angel, divide and conquer at their Lunatic Claim.