Boggered
The Cheals’ dreams of expanding their Opal Empire with partner Mark Bressan are crushed by the reality of juggling two mines. The Misfits are reunited after the return of Issy and Joe. Slim Pickings’ Lee Hobden takes a gamble on mystery opal dirt.